你能做到「衝突過後,仍能相愛」嗎?

👧🏻「哥哥,呢個係我架!」
🧒🏻「呢個明明係我拎左先架!」
👦🏻「你叫我做嘅我咪已經做左囉!」
👩🏻「老公,你到底可唔可以幫下手呀?」

😠仲記得,對上一次鬧交係因為啲咩嗎?😡

衝突係屋企入面出現真係好平常,因為每個人都會有感覺,會忟憎,會嬲,會攰🤷🏻‍♂️🤷🏻‍♀️

由其係我地最信任嘅家人面前,我地都會比較容易表露自己最真實嘅一面…🙎🏻‍♀️🙎🏻‍♂️

👨‍👩‍👧‍👦你認為你能做到「衝突過後,仍能相愛」嗎?💞

🤨有一點爸爸媽媽們必須明白…手足間有紛爭,實屬常事,不一定是爸爸媽媽教得不好而令紛爭發生。而且只要處理適宜,反而可增加子女衝突處理技巧,從中也令他們上一堂重要的課:

😍衝突後–我們仍是一家人,互相愛護,仍存著「愛」。

☺️同時,夫妻間也會因教養子女而產生分歧,發生衝突,有時甚至怒火沖天。請大家記著,若你當天並不是盲婚啞嫁,你是有多過一次機會說不,但你沒有,因為面前令你怒火中燒的他/她,曾經,一定也有令過你心動,也有愛過。你能做到「衝突過後,仍能相愛」嗎?

「A happy childhood comes from a happy marriage」

原文出自Mother Duck by
Dr. Bianca Ho
何善韻博士
註冊輔導心理學家
前計劃顧問

2020-09-24T07:59:05+08:002018-10-10|連繫家人|