你有給予你的伴侶「淨心」時間嗎?

👩🏻我:做緊咩呀?
👨🏻老公:係洗手間有咩做呀可以?
👩🏻我:去快d啦唔該?
👨🏻老公:(即時開門) 去厠所都要快?
👩🏻我:可以架,只要專心d,唔望電話📲,唔覆message,可以好快架(投訴mode)
👨🏻老公:幾時去洗手間都咁趕?
👩🏻我:其實由阿仔出世後我已經係咁趕架啦,我都真係想去洗手間好耐啦,知唔知咩叫「去厠所都唔得閒呀?」,一個湊住3個,一心諗住等你放工返黎我終於可以用洗手間,點知……俾你入屋一個箭步就沖咗入黎洗手間…..hea囉
👨🏻老公: (嬉皮笑臉)我真係有去洗手間架。
👩🏻我:我都信你有,不過我知你順便做埋其他野睹……..
👨🏻老公:咁你仲講,快d去洗手間啦

🧠其實我心中真的好明白爸爸們回家第一件事需要先有私人空間靜一靜,再幫忙照顧小朋友。若果當天小朋友非常合作,每事順利,我想,大部分時間我們都是非常寬容地迎接先生,孩子的爸爸回來,還可每人給他一個擁抱。

😭若那天孩子因各種原因,太累,心情欠佳,多了來電,少了親子遊玩時間,或作病,或因呷醋等等而諸事反判,5分鐘的環節拖延至15分鐘,整潔的客廳變為玩具地灘,廚房也因煮食過後無暇即時整理……心情確實會變得疲憊,然後變成只有軀殼的「望夫石」

👩🏻‍🎓所以建議先生或爸爸們,若晚了回家,尤其是當「會友」後回家,記緊要先視察軍情,然後向太太說一句:「我睇住仔女,你去休息一陣啦!」做太太的,一定無言感激,記著是「我睇住仔女!」而不是:

我「幫你」睇住d仔女先-因爲仔女是大家有份的!遇著太太過了一個Bad Day, 那句說話就會是爭執的源頭。

切忌問:
1. 係咪好攰呀?
2. 今日點呀?
3. 做乜咁亂既?
4. 係咪唔聽話
5. 食飯未呀?做咩唔食飯?

切忌做:
1. 直接衝入房,慢條斯理地更衣
2. 仍然手持手機,每跟子女或太太說一兩句便看手機
3. 若無其事地跟子女玩得太刺激
4. 只坐著看子女玩,而未有幫忙其他細節
5. 趕著問太太其他大小事務

請給予太太們「淨心」時間,她不是情緒化,問題不是在於你或孩子,其實也不是控訴,她只是太累了!

Dr. Bianca Ho
何善韻博士
註冊輔導心理學家
前計劃顧問

2020-09-25T07:15:04+08:002019-02-27|連繫伴侶|